Reklamy cool

Zawierają wiele przykładów tego typu zachowań. Zwykle bywają zabawne (zabarwiony ironią humor pomaga rodzicom epoki postmodernistycznej łatwiej zaakceptować dany produkt), jednak swoim graniem na dziecięcym entuzjazmie do pyskowania, oszukiwania i podrywania autorytetów wysyłają sygnał przyzwolenia – ba, nawet zachęty – do łamania reguł ustanowionych przez rodziców. Współcześni rodzice, którzy niekiedy także pragną być cool, sami biorą udział w owych żartach, dopóki nie okazuje się, że jest już za późno na zmianę zachowania ich dzieci, które nic sobie nie robią z autorytetów. Kanał dla dzieci Nickelodeon (z firmowym sloganem: „Kids rule”)[Dzieciaki rządzą – przyp. tłum.] przoduje w pokazywaniu tego typu zachowań cool i dlatego jest tak przez dzieci łubiany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *