EFEKT ZALEŻNOŚCI

W takim świecie można by nie bez racji bronić doktryny, że konsu­ment, jako obdarzony prawem głosu, dokonuje wol­nego wyboru między dobrami publicznymi a pry­watnymi. Ale zważywszy efekt zależności — zwa­żywszy, że potrzeby konsumenta rodzą się w wyniku tego samego procesu, który je zaspokaja — konsu­ment nie dokonuje takiego wyboru. Podlega dzia­łaniu sił reklamy i współzawodnictwa, za których pomocą produkcja wytwarza swoje własne zapo­trzebowanie. Reklama działa wyłącznie, a współ­zawodnictwo głównie na rzecz prywatnie wytwa­rzanych dóbr i usług.

Witaj na mojej stronie. Portal tworzę z pasji, bardzo lubię promować idę poszerzani wiedzy, dlatego postanowiłem założyć tego bloga. Mam nadzieję, że zainteresują Cię moje wpisy. Zapraszam do czytania!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.